Pyntat och klart!

Tja!
Idag har jag varit värsta rediga och strukit gardiner och satt upp i alla fönster, hängt upp stjärnor i alla fönster och lagt på fina dukar och grejat. :D Ser ungefär ut som förra året, förutom att i vardagsrummet har jag nya gardiner som jag köpte häromdagen, tycker de är skitsnygga :D Ser inte så juliga ut, men passar in bra ändå.
Jag känner mig väldigt duktig. Imorrn blir det dammsugning och städ av badrum!

  

Hmm, vad ska jag mer upplysa er om?
Min diet går bra! Inga kolhydrater änsålänge, iaf i minsta mån, men är allt bra sugen på en go smörgås! Som tur är får man ju iaf äta god ost och skinka och alla sånna goa grejer, det är bara att vräka på. ^^ Det gillar vi ju!
Nu några mornar har jag ätit ägg och bacon till frukost, riktigt gott, men det känns lite vrickat på nått sätt.
Och jag vägde mig idag, jag tror minsann att jag har gått ner nått kilo. Var visserligen inte samma våg som senast jag vägde mig, jag var inte naken och den vågen är lite skum emellanåt, men joo, nått kilo har nått försvunnit. :D
Nu till kvällsmat åt vi ägg, räkor och majonnäs. MUMS!

Imorrn är det då äntligen dags för löning! Och till min fördel fick jag en hyffsad lön och inte så mycket räkningar, så det kan nog bli ett gäng julklappar i år också. Jag o Jessica ska åka till Borås och shoppa julklappar på måndag, hoppas bara man hittar nått. Jag är sugen på att åka till Ullared faktiskt... nån som vill nån dag?
Och sen vill jag till Ikea och handla lite också...

Och så vill jag ju tatuera mig. Vet ju precis vad jag vill ha o allt....
Åhh, den kommer bli sååå fin när den blir verklighet. Ska bara bestämma plats för den också... antingen benet, diagonalt över ryggen eller på sidan av ryggen. Svårt det där. Men det ser man nog när den är uppmålad o så. Det är så synd att jag urusel på att måla, annars hade jag ritat upp den och lagt ut för er så att ni kunde fått se min idé. :D

Jag har förresten en önskelista i mitt huvud, som jag ska plita ner imorrn tänkte jag.
NU är det dags för ett varmt bad, och sen krypa ner i sängen!
Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback