Svullo.

Igår hade jag min svullardag.
Godis, bullar, pannkakor m.m. Fy fasen va det va gott, men vad äcklig man kände sig efteråt.
Var ju inte så godissugen egentligen, men man proppade i sig "bara för att"..
Och så galet hängig man kände sig idag när man vaknade.. usch.
Nej, nästa gång jag har svullardag, satsar jag nog bara på en pizza, för det är gott! ;D

Imorrn ska jag o Jessica till Borås och försöka handla lite julklappar! Ska bli så skoj, har sett fram emot detta länge, länge. :D Sen ska jag o Luana åka till Ullared den 8e dec, det ska också bli apkul! :D

Imorrn ska vi kolla på lägenhet också! En 3a här borta vid oss... Bostadsrätt. Billig. Renoveringsobjekt.
Kan bli skoj!
Hörs imorrn!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback