1 oktober.

Det blev ingen tatuering för syster idag. Tatueraren ringde återbud, så vi ska dit nästa onsdag istället.
Tråååkigt!! Men men, det är nog snart nästa onsdag ändå så..
Dagarna går så fort, och nu är det redan 1 okt!!!

Slutat röka idag då. Har gått väldigt bra på jobbet, var t.o.m. ute med de andra när de rökte och jag tyckte det luktade äckligt!! Men jag har varit trött, sjukt röksugen, haft grym huvudvärk o sådär..
Jag fuskade lite när jag kom hem nu i eftermiddag, och tog en cigarett, fast det var mest för att se om jag tyckte det var gott, och nja, det var inte lika gott som det brukar vara, så det kanske var bra ändå...

Nu ska jag diska och sen åka till Hanna o Johan.
Pöss.

Kommentarer
Postat av: h-f

vänta bara tills du får se honom ^^ Han är så himlarns fin ^^

Postat av: Sara

Så pass full att jag inte hade någon röst dagen efter.. mina fötter var svarta och mina händer fulla med stickor - så full var jag. Men kul var det :)

2008-10-08 @ 21:46:39
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback