Äggule-Frida

Idag jobbar jag delad tur. Det är så tråkigt så det är fan inte sant.
Hela dagen blir typ förstörd, plus att man får jobba dubbelt om man säger så, dvs ta upp dom, göra i ordning dom osv OCH göra i ordning dom och lägga dom.. Fy fasen!

En anna ganska äcklig sak som hände i morse var att jag hade köpt mig ett par löskokta ägg och lagt i fickan på min arbetströja. Jag akn säga som så att jag har lärt mig en läxa, att aldrig mer lägga löskokta ägg i fickan.
Skulle ta upp mobilen och kolla klockan och märker att det är helt kladdigt, mums! Hela fickan är full med ÄGGULA!
Mobilen, massa nycklar, fyyy.. allt.
Så numera kallas jag Äggule-Frida. ;)

Snart ska jag till Hanna och fira henne en stund, sen back to work.
Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback