Ändrade planer

Tjo!
Idag har vi varit i Gbg och letat efter maskeradkläder! Jag hittade min, men jag blev väldigt besviken när jag såg den och priset. På "Bodegas" hemsida stod det att man kunde köpa "jackan" separat, men icke. Den var slut (enligt de i butiken, men på hemsidan finns den minsann), och då skulle jag få köpa ett helt set för nästan 500 spänn, och det gör jag ju inte. Och på Buttericks blev jag bara förbannad, där skulle de ha 419 riksdaler för ENDAST Jackan. Nää, så jag ändrade min utstyrsel till en ängel istället.
Så nu har jag köpt ett par ljusrosa vingar, en gloria att sätta på huvudet, ett par vita skor (ganska fula, men snygga ändå, hahaha) som var för stora när jag kom hem och så hittade jag en skitsnygg änglaklänning på tradera (HAHAHA) som jag klickade hem. Blev dyrt, men jag kan visserligen sälja den vidare sen efter lördagens partaj! På tradera förstås :)
Håret ska jag fortfarande färga rosa, så snart står det avfärgning, blekning och slutligen färgning på schemat. :D

Skriver mer imorrn, nu håller min karl på att reta gallfeber på mig, så jag får gå å slå lite på han. Hahaha!
Natti!

Kommentarer
Postat av: h-f

det blir nog bra ändå ^^

Postat av: LAaarsoN

hahahahaha jaa mendet är så ÄCKLIGA!!!!!!!! Jag vill inte ha dom :( fyy.

Jääj ska du bli rosahårig igen! Fan va najs! Det var inte igår det.. BILDER krävs sen :)

2008-10-30 @ 14:44:36
URL: http://bestick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback