ÅNGEST!

Nu har jag lite ångest.
Jag har inga pengar kvar och det har gått 3 dagar sen lönen kom.
Fy fan, att jag aldrig lär mig.
Gaah.

Vad fan ska jag göra...?
Jag har lagt ut mina jackor som jag aldrig nånsin använder, på tradera. Får se om nån kotte är intresserad. Hoppas på det. Sen efter maskeraden ska jag lägga ut det på tradera också.
Bajshåla rent ut sagt.

Nää, nu får det fan bli skärpning på mig!!!


Förresten. Här kommer den snygga storken-karlen.
Åtminstone lite roligt.





Han är minsann inte vacker alltså.

Kommentarer
Postat av: h-f

min blivande man ^^ han komemr ju med bäbisar också, har jag hört ^^

Postat av: h-f

du är så omtänksam ^^

2008-10-30 @ 21:37:25
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback