Imorrn; Hockey!

Tjohej!
Yes, då var det jobbvecka igen, denna vecka 6 dagar! Fast jag är ledig på en lördag denna gång. Kommer nog kännas lite weird. Alltså, dags för "light-helg" som blivit infört nu när det har dragits ner på personal.
En annan weird sak är att förra veckan (typ) fick jag reda på att jag ska tillbaka till min gamla avdelning i januari/februari. Det, om något, känns jävligt WEIRD! Har lite blandade tankar om det... Samtidigt gött, fast ändå inte! Knepigt det där...

Imorrn ska vi på hockey! Har inte sett en match på typ 3 år, och dessutom är det Frölunda mot Färjestad, och det är ju dubbelt så kul. Vi är ett glatt gäng på 5 pers som åker ner och ska se "derbyt" som vi kallar det. :)) Ska bli gött skoj iaf!!
Heja Frölunda!! :D

Ja, annars händer inte mkt... som vanligt ;)
Dax att sova snart!
See ya!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Nä..Heja färjestad!!! ;)

Postat av: Malin

Fröööööööööööööluuuuuuuuundaaaa!!!

2008-10-21 @ 11:04:18
Postat av: Sara

Jaja..de blev ju 2-2..denna gången...MOOOHAHAHAHA

2008-10-23 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback