Pink Lady

Tjolahopp!
Allt väl? Här är det typ rörigt.
Skrev ju tidigare i veckan att jag ska bli flyttad i jan/feb nästa år till min gamla avdelning.
Change of plans, flytten blir 1 nov redan! Känns både bra o dåligt måste jag säga, har lixom börjat vänja mig vid det "gamla" gänget där uppe o kommit bra in i rutiner o allt... så nja, lite vemod ändå.
Men det blir nog bra med flytten också tror jag. Vi får se.

Hockeyn i tisdags var skitkul! Var så skoj att se en match igen o mellan de 2 "roligaste" lagen! Det är alltid bra matcher mellan Frö o Fbk tycker jag! Det händer mkt...

Nästa vecka, närmare bestämt den 1 nov är det maskerad! Inget tråkigt Halloweentema, utan man får klä ut sig till precis vadsomhelst. Jag hittade en ascool maskeraddräkt, så jag o min Hanna ska nog vara "Pink Ladies" (från Grease!)! Jag ska vara Frenchie har jag bestämt, så jag ska färga håret rosa!

  

Åååh, det ska bli sååå roligt! :D Älskar att klä ut mig o hålla på med sminkningar o sånt :D
Hoppas det kommer massa med folk o att ALLA klär ut sig!!
På måndag ska vi åka ner till Buttericks o köpa dräkter... yeah!

That's all for now. Byee


Kommentarer
Postat av: h-f

"jag o min Hanna" åh. vad jag blev glad nu ^^ Det ska bli så kul ! Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig under jackan.. Får man gå naken tror du ? (;

Postat av: h-f

haha. ett svart linne, en rosa jacke, snyggt hår, snygg sminkning, och ingenting mer (;

2008-10-23 @ 23:12:26
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: h-f

meh. jaja..

2008-10-24 @ 23:45:20
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback