Storken!

Då var det helg igen, och denna helgen är jag ledig idag (lördag) och så ska jag jobba imorrn (söndag).. light-helg som det så fint kallas.

Igår var jag o Kamilla o kollade på invigningen av Storken-huset. Det fulaste var att det var en snubbe som hade klätt ut sig till en stork, han va rsååå ful alltså! Hahahaha!! Jag var tvungen att ta ett kort på honom, men jag orkar inte lägga ut det nu, så jag gör det en annan dag. Men guud, vad ful han var alltså!! hahahaha!!
HIttade bara en klänning på Gina Tricot, det är bra att den affären har kommit hit tycker jag! Eller ja, inte för plånboken kanske.. :)

Idag blir det nog inte så mkt gjort, ska bara ta det lugnt har jag tänkt, kolla på nån bra film kanske och sen lägga mig i tid, börjar ju kl7 imorrn. David ska iväg o spela poker igen... :(

Och nu har jag blivit en tradera-nörd. Har vunnit 3 auktioner på jeans.. hoppas det är nått att ha, annars får jag sälja dom vidare...
Nä, hejdå!

Kommentarer
Postat av: h-f

jag vill se gubb-storken ! (;

Postat av: h-f

vadå ? Vad har jag NU gjort ?

2008-10-27 @ 21:35:49
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: h-f

hah. jaha. du menar så (; jag kan försöka hjälpa dig, men det är itne säkert att jag kan det. alla designer ser olik ut i koderna, försökte mig på en annan, emn det gick inte alls. Men vi kan ha en date så kan jag försöka så gott jag kan (;

2008-10-28 @ 09:27:00
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: h-f

haha. ja, då har jag ju inget val ^^ Klart Sara ska vara med, herregud (:

2008-10-28 @ 22:26:24
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback