Tjena!

Tjena!
Dagen har varit seg. Hjälpte pappa att köra hem bilen idag o så har jag tvättat!
Tänkte att jag skulle åkt ner o bytt skorna, men ingen svarade på Bodega, så jag orkade inte. får köra med dubbla strumpor eller nått. Jaja.

Längtar jättemycket till lördag, ska bli såå skoj!! Sminka sig, o göra sig iordning o ha askul sen på kvällen!! :D
Här är vad jag har köpt:
     

Sen hittade jag en skitsnygg änglaklänning på Tradera som jag klickade hem, men det skrev jag nog igår. Här är den iaf:



Kan ju alltid hoppas att jag blir minst lika snygg som hon på bilden iaf.    

Nu ska jag snart iväg och fika med Maja, som jag inte har träffat på hundra år. Ska även passa på att gå till systemet, och handla lite strumpbyxor å sånt. Men vi hörs!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback