Lite av varje.

Jisses, det var ett tag sen!
Jag är verkligen kass på att blogga, men jag har sällan ork till det. :/

Måste bara säga att äckliga finnar o pormaskar borde utrotas. Har en vid sidan av ögat som har suttit där i 2 veckor!!!
En kompis har hittat till hakan också. Jävla crap, och de går verkligen inte att klämma, så nu ser det ut som om jag har två stora, stenhårda, röda bölder i ansiktet. Mmm, smaskens.

Veckan har annars varit lugn o fin, jobbat och slitit som ett djur.
Kan ju börja från förra fredagen iofs, då vi hjälpte min syster att flytta!
Det gick fort till slut, när vi väl kom igång, var klara på typ 2h, inte ens det tror jag.
Drog hem efter det och duschade och satte på mig lite smink o kläder, sen drog jag dit igen och där blev det lite party!
Skoj hade vi, spelade spel, tjötade och tog kort o spelade in filmer, haha!!

     


Annars var den helgen lugn, slappade framför tv'n, hälsade på Johan o Hanna o deras sötnos Kapten.
Jag är helt kär i honom. ^^

        


I onsdags åkte jag o syrran till Vårgårda, dags för syrran att tatuera sig!!! :D
Och det blev så himla bra!!



Idag var jag o Johan varit i Götet o kollat runt. Han köpte present till Hanna som fyller år imorrn!
Jag hittade 3 par jeans för bara 650kr!! Jag är supernöjd!
Hade ju lite tur på Gina Tricot, de hade erbjudande om jeans för bara 99kr!! Och då får man ju passa på, knödde mig i ett par 29or och de satt så bra så :D De andra jeansen hittade jag på VeroModa, det ena paret på rea som kostade 150kr bara o det andra paret kostade 399kr, helnöjd är jag!!

Ikväll ska jag faktiskt hem till mamma, ska kika på Idol o käka lite gottis. :)
Håller på och tvättar också.. tog lite längre tid idag då ena tvättmaskinen var trasig...

Ska nog börja med viktväktarnas grej på måndag, räkna lite points!
Hanna o Johan håller på med det, o de hade gått ner typ 3 kg på 9 dagar!! Det måste man ju pröva!

Ja, och så var det jobbhelg igen, tråkigt. Blev lite sugen på att ta semester nu i helgen, men nää, ska ju inte göra nått speciellt ändå, så kan lika gärna strunta i det.

Ha en trevlig helg!!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: h-f

hihi ^^ Detta inlägget vart lite blandad kompott av både ditt och mitt liv (; Och ja, han är himla söt, vår Kapten. Alla är väl kär i honom ? (;

Postat av: h-f

tack för inlägget förresten ^^ nu ska jag inte tjata på ett tag d;

2008-10-10 @ 20:19:38
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback