3 år, o snart semester!

Hejsan på er!
Var några dagar sen jag skrev, så det är väl änna dags att uppdatera!

I fredags var jag ledig efter nästan en veckas hårt slit. Skönt att vara ledig, men fullt upp hade jag ändå.
Skulle köra mormor till läkarbesök + Ica Maxi, där jag passade på att handla också. Efter det åkte jag med syrran på en tripp, då hon skulle få sin födelsedagspresent lite tidigare. :) Satte en ögonbindel på henne, o körde upp till Vilda i Vårgårda, syrran har länge tjatat om en tatuering hon vill ha, men aldrig fått tummen ur, så nu skulle hon då få det av mig som present! :) Bokade tid gjorde vi, fast det blir inte Vilda som gör den, utan hennes lärling, får hoppas att det blir bra!
När vi skulle åka hem, och fråga mig inte hur jag lyckades (!), så backade jag in i ett släp som stod parkerat en bit bakom mig (ni vet kanske hur pendelparkeringen ser ut där uppe), och jag fattar verkligen inte hur jag inte såg släpet! Men men, får lämna in bilen och fixa lite, tråkigt! :((
Sen på kvällen gick jag o David till Lindgrens för lite god mat, vi firade 3 år tillsammans! Mycket god mat, åt så jag trodde jag skulle spricka! Mums, hur lyckas dom att göra det så gott? :))

I lördags var det mycket slappt. Johan o Hanna kom hit på kvällen och drack lite vin, o jag tog mig några cider. Blev pizza också. Tjötade o hade det riktigt trevligt, var så längesen jag träffade dom, så det var ju skoj! :))
Sen låg jag och tittade på Pearl Harbour, den är ju bara för bra! Gillar den mer o mer för varje gång jag ser den tror jag!

Söndagen var så slapp att jag skäms. Gjorde inget vettigt alls, låg i soffan hela dagen o kollade på dåliga serier o filmer. Haha!

Igår började då min mardröm. Bredvidgång på nya/gamla avdelningen. Gick dit med absolut inga förväntningar eller förhoppningar, men grät på kvällen när jag skulle sova. Jag fattar inte hur jag ska stå ut där året ut!!! Fy faan alltså.

Nu är det bara några dagar kvar till SEMESTER!!! Åhhh, så gött alltså!!! Ska bli helt underbart att vara ledig i mer än 1-2 dagar!! kommer vara ledig från lördag (6/9) kl11, till tisdag (16/9) kl07!! Det var såååå längesen jag var ledig så länge. Mee like!!

Nu är jag lite trött på att knappa här, så det får vara bra för idag.
Take care, bye.

Kommentarer
Postat av: Eleonor Östh

hej hej vart e de du har börjat jobba nu? vartför tog de slut på 2:2? annars hur e de me dig? men ha d eifnt vi hörs.. kramiz Eleonor

2008-09-03 @ 13:24:20
Postat av: h-f

Det är du med söta, rara. (: Tack så mycket (: "Söndagen var så slapp att jag skäms." Så jekla bra (; Skulle vi göra nått på lördag eller ? För ni åker väl på söndag ?

Postat av: maja

tack ska du ha! och hoppas hoppas att du ska klara dig bra på ditt jobb. ha det fantastiskt bra på semestern!!! puss

2008-09-04 @ 12:28:31
URL: http://majakarolin.blogg.se/
Postat av: eva adriansson

Hej Frida.Hoppas ni får en underbar semester på min härlige ö Rhodos.Den är bare så härlig.Ta en trip til Stefans bar,resturant Jamas och även Jason,underbar mat.Ta den stora båten till Marmaris,den mindre har jättevåger på hemvägen.Njut av allt,ledighet,varandra och ett idyllisk miljö.Tycker du avd. känns så jobbig så prata med någon ansvarig,ingen skall behöva må pyton på sitt jobb.Ha det så skönt.Kram mamma Eva

2008-09-05 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback