Borde sova..

.. men det är ju så tråkigt, för jag vet att jag ska upp tidigt imorrn. :/
Meeeen, jag jobbar bara till 11, sen mina kära vänner, är jag ledig i 10 dagar!!!
Gooosh!

Imorrn har jag typ tusen saker att göra.
*Städa bilen
*Tvätta
*Städa o dona här hemma (vill ju slippa göra allt det när man kommer hem)
*Kalas kl15
*Packa resväskan
*Träffa Johan o Hanna
*Lägga mig tidigt (hur det nu ska gå till)
Sen är det säkert hundra småsaker till som man kommer på under dagen.

Får se om jag hinner blogga nått imorrn. Kommer ju vara superduperupptagen.
Men iaf, halv 5 på söndag morgon drar vi till Landvetter, planet lyfter (förhoppningsvis i tid) kl7, och landar på Rhodos kl halv 12, lagom så kan man käka lite lunch nånstans och sen dra ner till beachen och få lite bränna. :)

Åhh, fy fasen va gött det ska bli med semester! Jag har inte varit långledig sen.. Thailand! Det är ett halvår sen! Goosh.

Nää, jag får la ta en cigg och sen sova.
Nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback