Dopbilder!

God afton!
Nu börjar jag bli frisk äntligen! Har bara lite rethosta kvar, men det fixar vi med lite äcklig hostmedicin...
Ska jobba imorrn, börjar inte förrän halv ett och det kan behövas, för jag lär inte somna på ett bra tag ikväll, jag vaknade inte förrän 13.45 idag!

Nästa vecka händer massa saker...
*På måndag ska bilen in på service
*På tisdag ska vi till Ullared!!
*På onsdag ska min syster tatuera sig, hon fick ju det av mig i födelsedagspresent!
*Slutar röka på onsdag!
*På fredag ska min syster flytta, så då blir det att bära massa.
*Lördag blir det nog lite pizza och dryck hos syrran
Ja, en hel del planerat nästa vecka då, plus att jag jobbar också...

Japp, sluta röka den 1 oktober alltså! Ser faktiskt fram emot det. Vi är en hel del på jobbet som har gått i pakt och ska sluta tillsammans. Det är bra, för det blir nog lite lättare då, plus att man kan peppa varandra och sådär. I samband med det så ska jag komma igång med träningen igen, måste få bukt med dallret. Haha...

Nu ska ni få se lite bilder från Uppsala!



            
Där har ni resan upp.

1.  2.   3.   4.  5. 6.

Där har ni bilder från dopet!
1. Dopakten i krykan, mamma Malin tänder ett ljus.
2. Stolta föräldrarna Johan o Malin med lilla Emilia Smilla Maria
3. Utanför kyrkan, Johan o Emilia
4. Min halvsyster Ann med lilla Emilia
5. Min systerdotter Johanna med Emilia i knät
6. Min brorsdotter Christin med Emilia, som hon är faster åt!

Ja, där är alltså lite bilder...
Nu ska jag göra nått annat, vad vet jag inte. :)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej!

Allt väl??

Bra att du ska sluta röka.. duktigt!! Jag är på praktik på en lungavdelning nu...och ja..SLUTA RÖK! det är bara onödigt... förlåt för jag leker lite morsa nu men gud vad det är onödigt att ligga på våran avdelning endast för man har rökt. eller hur?

ha det bra och hälsa david!

kramis

2008-09-28 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback