Ullared!

Idag har jag spenderat en del timmar i Ullared!!
Var inne ca 3 timmar på Ge-kås, sen åt vi och kollade skor i närliggande affärer..
Hittade en hel del.. shoppade för 1500 på Ge-kås och sen hittade jag två par skor på Sko-Boo, 550 kr gick där...
Nu får jag hålla i pengarna resten av månaden, fast det ska nog gå bra tror jag. :)

Imorrn är stora dagen då... Sluta röka-dagen.
Känns lite sådär, för de flesta har hoppat av våran pakt och vill helt plötsligt inte sluta... Jaha.. ska jag gå igenom skiten själv då? iofs, David är med, men ändå.. vi kommer ju bli helt galna på varandra...
Jaja, det är värt ett försök, och skulle det skita sig står jag alltid fast vid "jag slutar när jag blir gravid", och när det blir det vet man inte.
Kommer nog feströka iaf, och eftersom jag inte festar så ofta kommer det nog gå bra.
Enda minuset är att vi ska festa lite på fredag efter att vi har hjälpt syrran att flytta, men jaa, det kommer nog gå ändå.

Sen imorrn ska ju min syster tatuera sig.. det blir ju spännande!
Sen ska jag leka med Hanna, har inte setts på evigheter, så det ska bli skojjigt!!

Öhh, ja, annars händer väl inte jättemkt direkt...
Återkommer imorrn med bilder på syrrans tatuering!!
Avslutar dagens inlägg med en gryyym låt som jag är heeelt kär i!
Godnatt!




Jupiter One - Platform Moon
ni kanske känner igen den från Mazda 6-reklamen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback