Det roligaste på länge.

Var hos Hanna o Johan ikväll och kollade på "Twilight"!
 Har sett den en gång tidigare, men var sugen att se den igen eftersom jag har läst ut den boken nu.
Första gången jag såg den så tyckte jag att den var skitbra, men nu när jag såg den igen, så blev jag besviken. De har gjort om en del i filmen, och varför det undrar jag!?
Efter filmen var det dags att åka hem, Hanna ska nämligen jobba imorrn, men inte jaaaag! :D
 Och nu till det roligaste på länge:

Jag: Aaaaaah!!!
Hanna: Vad är det?
Jag: En pappa långben på diskbänken!!!!
Hanna: Va? Vad är det?
Jag pekar...
Hanna: Jaha, en mamma mygga!
Jag: Vaaa??

... och vi båda brister ut i skratt!
HAHA, det var det roligaste på länge...
Hanna, det heter PAPPA LÅNGBEN!



Hanna, jag sökte till och med på google efter pappa långben och den här kom upp... så inse!! ;)

Kommentarer
Postat av: h-f

men nej ! mammamygga . .

Postat av: Larsson

ÖÖ NÄÄ. det där är en harkrank!!!

pappa långben har inga vingar...

2009-08-30 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback