Jag är kass...

...på att uppdatera här märker jag.
Har helt enkelt ingen ork, för det tar ju på krafterna ;)

U2 i fredags var så jävla bra att det inte finns ord. Det slår allt jag har sett och upplevt inom musiken.
Helt enkelt MAGNIFICENT!
Ska uppdatera er med lite bilder fram igenom när jag har lite mer tid och ork.

Lördagen spenderades på Liseberg tillsammans med älsklingen, supermysigt, dock väääldigt mkt folk, så det var typ en timmes kö på allt... seeegt. Men fick en mysig dag ihop iaf. :) Mötte upp Hanna och hennes sällskap där också och var med dom ett par timmar, trevligt det med :)
Efter Liseberg tog jag och älsklingen och gick på nattbio som började 23:30, det ar inte dumt det heller.

Nackdelen med det var väl att man återigen vände på dygnet och nu är jag tillbaka i samma sits som jag var för några veckor sen... det här med att vända på dygnet är så dumt.
Och undermedvetet har jag oroat mig för detta, så att jag har gått och haft magkatarr i 4 veckor. Så idag tog jag mig i kragen och ringde vårdcentralen och fick en tid där på eftermiddagen.
Supertrevlig läkare (no way in hell att jag nånsin byter till Carema) och jag fick recept på insomningstabletter som jag ska prova, tror dock inte att jag behöver det ikväll faktiskt, jag är sjukt trött, då jag bara sov 4 timmar inatt och har jobbat 11,5 h idag. Full rulle it is.

Imorrn har jag enda lediga dagen denna veckan, och jag ska spendera den ute i solen! Under dessa 4 veckor med regn, regn och åter regn så har min kropp blivit genomskinlig. Det behövs lite färg för att jag ska må bra.. eller så kanske man inte ska säga. Solen gör att jag mår ganska bra ;)

Jobb i helgen då... snacka om att jag kommer vara slutkörd på måndag... kuuul, jag kommer vara ett vrak i skolan på kvällen! Haha.. just det ja, skolan börjar ju på måndag!! Fasen vad tiden har gått fort alltså. Tycker inte det var alls längesen jag var på intervjun (det var i slutet av februari, dagen efter jag förstörde mitt hår.. buhu) och helt plötsligt är det snart 10 augusti! Tänk då vad fort tiden kommer att gå till jag är färdig i december! :D
My goood! :D

Nä, jag ska ta mig ett härligt bad nu, och skrubba bort lite död hud... och raka ben och bikinilinjen... supernice inför imorrn helt enkelt.
Och en sak till när jag ändå är inne på strandliv. Jag har totally släppt min bikiniångest och det känns superskönt. Jag orkar inte bry mig om vad andra tycker om min kropp. Visst, jag är inte supernöjd med den (läs: röv och lår) och det finns lite skavanker här och var, men det är ju jag (tydligen). Det är bara att acceptera sig själv, och det verkar som om jag ÄNTLIGEN har gjort det, efter alla år med shorts på stranden.

Nä, badet kallar och sen tonvis med tvätt som behövas vikas. Suuuuck. :)
Gonatt, fy fan vad jag ska sova sköööönt! Ända tills 8 imorrn bitti, för då ska jag till gymmet och träna!
Nighty!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är säkert sjukt snygg i bikini, bryden! ;)



Ja, det har verkligen gått megafort! Kommer ihåg när vi gick "dödspromenaden" (=eftersom du tyckte att den va sååå lång) å du berättade om allt det här..KUL! Å snart är du färdig makeup-artist, för det lär gå fort till december osså!

Jag kan gärna va provdocka efteråt! ;)

Postat av: Emma

Du är säkert sjukt snygg i bikini, bryden! ;)



Ja, det har verkligen gått megafort! Kommer ihåg när vi gick "dödspromenaden" (=eftersom du tyckte att den va sååå lång) å du berättade om allt det här..KUL! Å snart är du färdig makeup-artist, för det lär gå fort till december osså!

Jag kan gärna va provdocka efteråt! ;)

2009-08-05 @ 22:37:00
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback