Ledig dag.

Har haft en härlig dag ute i solen..
Var och tränade först på morgonen, sen åkte jag och hämtade upp massa folk och åkte ut till Lygnared.
Det var dags för min genomskinliga kropp att få lite färg igen. :)
Åkte hem vid halv 4, dumpade av folket, åkte hem och pussade på min älskling, duschade och gjorde mig i ordning, sen åkte jag o Hanna till Gbg för att hitta en klänning till henne. Det slutade med att jag köpte en ny klänning i lila, 2 par leggings och ett par skor med kilklack. Jisses. :)
H&M är livsfarligt för mig. De har så mycket snyggt nu och "Divided"-modet är så mycket mig! :) Jag älskar 80talet! :D

Ska snart lägga mig o sova, får se hur det går idag. Är ganska trött, så det borde gå bra faktiskt!
I helgen är det jobb, så jag kanske inte bloggar så mkt då..
Ska försöka lägga upp lite bilder från U2...

Puss o godnatt!
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle vilja se pics on the dress and the stuff ju! :)

Shopping is da shit! ;)

Postat av: Mikaela

Fika låter mysigt, kanske nån dag innan jag börjar jobba nästa vecka? (börjar 14.30) :)

2009-08-10 @ 18:51:29
URL: http://peanutbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback