Namn??

Idag har jag varit ledig från jobbet. Väldigt skönt, då jag hade svårt att somna igår kväll.
Det var så mkt tankar och grejer om skolan som bara snurrade runt i huvudet, allt vi gick igenom.
Vaknade vid 12 idag, skulle egentligen städat här, men var så seg...
Träffade Imelda nere i Gbg för en snabbisfika, jätteroligt att träffa henne, var säkert ett år sen vi sågs!

Idag fick vi sminka varandra med baskrämerna, puder och mascara. Jätteroligt, men väldigt svårt.
Svårt att välja färg som man tror passar hudtonen och bla bla bla.. haha... :)
Men man lär sig säkerligen efterhand :)

Nu sitter jag och funderar över ett namn som mitt framtida företag kan heta..
Vi ska lämna in visitkort om ett par veckor, och då är det ju bra om man redan har en hemsida som står med där, som man kan hänvisa till och även ha sin mejladress där. jaja, det ordnar väl sig :)
Men kom JÄTTEGÄRNA med förslag!

Får nog hoppa i säng nu, börjar 6.45 imorrn och jobbar till 16, så det blir en låååång dag!
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: h-f

fundera först hur du vill att företaget ska se ut. vad ska du ha för målgrupp ? hur ska du marknadsföra dig ? vad ska du syssla med främst ? var ska det ligga, i stan elelr utanför ? massa sånt. och när du vet allt det där kommer du komma på nått bra namn också ska du se. (:

Postat av: Johanna

Om du vill kan jag gäääärna ställa upp massa makeup grejer ;) Jag har inget emot det vettu!

2009-08-15 @ 22:18:59
URL: http://vigueur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback