Sminkningar.

Och nu ett inlägg om skolan...
Har ju som sagt varit sjuk nu några dagar, vilket har gjort att jag bara har kunnat vara med på genomgången i skolan och sedan fått åka hem. Kunde vara med idag iaf, men då fick jag sminka mig själv igen (pga att vi är ojämnt antal), men det gjorde inte så mkt, då fick jag chans att öva lite på mig själv, de moment jag har missat, så att jag kan förbättra mig till nästa vecka då jag ska göra detta på någon annan :)
Dessutom hade vi läxa till i måndags, men som jag inte kunnat göra, så jag gjorde det tills idag istället, konstigt nog behövde jag bara visa en av bilderna, så antog att hon var nöjd med det :)
Hade lite panik över modell, men syrran var schysst och ställde upp, och jag måste säga att jag är grymt nöjd faktiskt.



Vad tycker ni? Känner ni igen min syster? :)

Här kommer en bild med kvällens makeup, med fokus på eyeliner och perfekt mun.




Blev rätt så nöjd med munnen, men får slipa lite till på den + att eyelinern är sjukt svår att göra på sig själv med pensel!  Så den får jag öva lite mer på också! Såå, till på måndag ska jag göra 2 sminkningar att visa upp och dessutom ska jag ha med mig en modell, någon som vill hänga med? Det är mellan 18-22. Hör av er! :)

Såå, nu får jag slappa en stund, innan det är dags att sova. Imorrn blir det jobb igen, ska bli rätt skönt faktiskt efter att ha varit ledig ett par dagar nu. Jobbar bara tors och fre, sen är jag ledig i helgen! :)

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tycker du e jätteduktig. O ja e glad att du hittat nåt du tycker om att göra =) Självklart blev ja oxå nöjd med sminkningen, med tanke på att ja fråga emelie om hon hade lite mascara o låna mig tills ikväll...hahahaha..vill jättegärna sitta modell igen. Közz

2009-08-28 @ 08:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback