Sommaren med Göran.

Idag har jag fått sminka 2 st, Jehona och Hanna... det är ju min läxa tills imorrn. :)
Det gick faktiskt ganska bra, men gud vad svårt det är att göra perfekta munnar!! JIsses, det är verkligen något jag måste träna på! Supersvårt!

Gårdagen då... jag o David åkte till Momenti Liberi och åt god mat. Lite dålig service tycker jag att det var, fick vänta typ en timme på maten (o vi hade inte beställt nån förrätt) men god mat iaf :) Sen var det väldigt trångt där, så det var ju inte direkt så man kunde sitta och prata om nått hemligt eller så. ;) Nä, men som sagt, god mat och så, kanske inte blir nått stammisställe direkt.
Efter middagen gick vi på bio och såg "Sommaren med Göran"... så jäkla rolig alltså. Min humor precis!!
Jag satt och flinade och fnittrade nästan hela filmen! Haha, ojoj, den rekommenderar jag verkligen!!!




Nu ska jag lägga mig och läsa sista kapitlet i "New moon"... fortsättningen på "Twilight". Har verkligen fastnat för dom böckerna! Såå bra! Köpte den tredje delen i serien idag också, "Eclipse".

Och måste bara tipsa om skitbra musik... Pitbull.. har precis upptäckt dom, jag är lite seg jag vet...
Jag vill gå ut och dansa snaaaart!!! Synd bara att jag har alla helger i september fullbokat nu... jisses....

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att vänta länge på maten!



Kul med bra bio iaf! Å att David stått ut me dej ännu ett år ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback