Almost done.

Kan knappt fatta att den här jobbiga hösten snart till ända!
Imorrn är sista dagen, kort kurs för modellen och avslutning.

Har haft en massa slutprov förra veckan och denna veckan. Ja, jag verkar vara något man kallar för en medelmåtta. Jag blir så arg på mig själv, men samtidigt intalar jag mig att jag är så nöjd bara jag får godkänd. MEN snälla, ett endaste MVG kunde man väl åstadkommit? Nej, istället en hel drös med massa VG (+, -). Men som sagt, försöker intala mig själv att jag borde vara nöjd!
Och det är klart att jag är nöjd, men man har stora förväntningar på sig själv, och man tycker att man kanske borde presterat lite bättre. Speciellt nu när det verkligen gäller!!

Nä, nya tag och imorrn hoppas jag på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med, verkar som det gå sjukt bra när man inte måste. Men när det är krav, då går det inte.

Postat av: imelda

MVG från mig!!! ;)

2009-12-16 @ 19:43:01
URL: http://enigmatical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback