Damn.

Åh, shit, nej.
Nu kom min ångest...
Och jag vet, jag vet, jag vet (!) att man inte får eller ska jämföra sig med andra,jag veet.
Men när jag ser hur alla, en efter en, uppdaterar sina bloggar eller statusar med "Professionell" så blir jag så grymt besviken på mig själv för att jag inte har orkat med allt. För att jag inte har utvecklats och blivit lika duktig som de andra, de som är professionella. Fan också.

Jag vet att jag borde vara väldigt nöjd över det här, det enda som jag någonsin lyckats med.
Men tankarna tar ofta över och det är svårt att släppa iväg dom igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bara att ta det i din egen takt och ta igen de småsakerna. Så är du där snart du med, det är ju bra bara att ha orkat med kursen :)

Postat av: Annelie

Du har tagit dig över mållinjen, nu är det bara småstegen hem kvar. Det klarar du, snart kan du också sätta "Professionell" som status.



Du är grym, det vet du ;)



Kramar

2009-12-17 @ 14:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback