Färger.

Helgen i Norge var kul och bra, och jag fick ihop lite pengar :)
Av 11 betalande kunder så var säkert 7-8 st män! Helt otroligt vad lite (läs; mycket) alkohol kan göra för en ;)
Resan till Oslo var seg som fan, och resan hem från Fredrikshamn var inte kul den heller, men i övrigt har det varit great! :)

Jag färgade ju som sagt mitt hår i torsdags natt, men blev ju inte helt nöjd med färgen... den blev alldeles för skrikig och morotsröd tycker jag, så idag gjorde jag ett nytt försök! Och nu blev jag nöjd! :)

Här ska vi se skillnaden...

   

Ja, ni ser ju själva att det är ganska så stor skillnad ändå, och visst kan ni hålla med om att den senare är bättre? :)

Och idag fick jag äntligen tillbaka min lilla pärla... fats jag har inte saknat henne så mkt direkt, och jag har faktiskt starka funderingar på att göra mig av med henne. Sorgligt men sant. Jag har tröttnat, och hon verkar bringa mig olycka!
Tack Mattias och de andra pöjkarna på ABC som har tagit väl hand om henne ;)

Nu ska jag tvätta penslar, sen kika på tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback