Slutprov.

Dags att byta header här nu, när jag inte är blond längre.. får sitta och pilla med det nån dag när jag orkar...
Idag har vi haft skriftligt prov på hela kursen.. kan ni fatta att jag är färdig nästa vecka? Jag kan inte fatta det..
Helt sjukt vad det har gått fort!! Nu återstår 5 lektioner av slutprov.

I fredags var jag ute med Evelyn. Hade verkligen jätteroligt!
Hamnade på Hotellet, och det var skönt att få komma ut och dansa lite. Är ju sällan ute nuförtiden, så ibland kan det faktiskt vara roligt även på hotellet. Men sen beror det ju självklart på sällskapet också!

Lördagen spenderades nästan hela dagen i sängen... vid 16-tiden åkte vi på kalas, min bror fyllde ju 40 år förra veckan!
Så nångång framåt våren så ska han få köra Ferrari! :) Han älskar ju Ferrari, så det var ju en himla bra present! Han kunde knappt tro det.. :) Efter kalaset gick vi på bio och såg "2012".. helt okej film, grymma effekter, men annars ingen himla bra handling. Men helt ok.

Igår var jag så himla trött och min förkylning var värre än värst, men avtog senare på kvällen. Dock låg jag nästan hela natten och hostade, så jag somnade av utmattning vid 05 på morgonen och min klocka ringde 06... men jag ringde till jobbet och sjukskrev mig, hade inte pallat att bara sova en enda timme...

Nu ska jag fixa mig någonting att äta, plugga lite till morgondagens slutprov då vi ska sminka äldre och sen gå och lägga mig!

Pöss.



Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback