Snö faller över staden.

Det verkar bli en vit jul i år!
Det måste väl isf vara den första på en hel drös med år.



Nåväl, det är så det ska vara. Snö över jul och nyår, sen kan den kvitta!
Imorrn ska jag köpa de sista julklapparna, klippa mig hos frissan och så jobba kväll.
Ingen uppesittarkväll för mig inte, men det är väl lika bra det, förra året försov jag ju mig på julafton. ;)
Jobbar kort dag, sen hem och fixa mig, sen åka och fira jul med Davids familj.
Juldagen är ledig, ska firas med min familj och sen blir det utgång på kvällen.
Annandagen ledig, ev ska vi till Davids pappa då, har inte hört så mkt mer om det.
Söndag är det jobb.

Granen åkte upp igår. Blev inte riktigt nöjd, det är inte alltid bra med plastgran ska jag säga.
Grenarna blir svårare och svårare att justera för varje år som går, och jag hittade en vissen kvist, hur det nu är möjligt, men den är alldeles gul och knappt några "barr" kvar..
Nej, kanske får köpa lite mer krims-krams att ha i till nästa år?

Känns som om jag börjar bli sjuk, igen. Det kommer väl ordentligt nu eftersom jag har varvat ner på riktigt.
Det känns bättre nu, med betyget. Klart man blir besviken på sig själv, men jag har kämpat. Som sagt, jag är ingen pluggmänniska, och därför känner jag att detta ändå har varit en bedrift för mig. :)

 


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken skitsnygg blogg du har :D

TA HAND OM DIG!

Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-30 @ 19:35:57
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback