Alla Hjärtans Dag!

Blev väckt av min älskling i morse med ett sött rosa paket. :)
I paketet fanns en söt liten porslinsask, med ett par diamantörhängen i! Tack, min älskling!
"Jag tänkte att de där fula ringarna du har nu, kan du ju inte ha för alltid".
Min sötnos, Tack!

        

Vi hade egentligen bestämt (eller jag hade bestämt) att vi inte skulle byta presenter i år, eftersom det oftast blir att man kanske inte har användning för det, typ en nallebjörn eller så. men han kunde väl inte hålla sig, den sötisen. :)
Och jag som inte hade köpt nått... men han blev bjuden på middag + bio av mig istället. Det är ju nästan lika bra. :)
Stackaren är lite småsjuk, men jag fick med honom på bion iaf. Vi såg på "Bröllopsduellen", den var mycket bra.
Jag vet inte vad det är med mig och romantiska komedier, men nu i den här filmen så i slutet när de kom till instikt, så började jag nästan grina, kände bara hur det forsade upp tårar i ögonen... hallå?! Eller typ om några i filmen har bråkat och de blir sams, så blir jag likadan. Blir man blödig med åren, eller vad är det frågan om?
HAHAHA!




Hoppas alla har haft en mysig dag med nära och kära.
<3

Imorrn är det dags för tatuering!
Kika in på eftermiddagen för att se bilder!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Laarsson

bilder bilder bilder :D:D:D:D

2009-02-15 @ 18:36:05
Postat av: Emma

Den bion vill ja osså se ju!! gött avis



Jättefina örhängen, haha kul kommentar av D..Såå typiskt karlar ;-)

Postat av: Martin

Den bion valde jag bort bara på titeln. Vi såg tuff film om andra världskriget istället =)

2009-02-15 @ 22:44:11
URL: http://smaesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback