Äntligen ledig!

Fy sjutton vad gött, nu är jag ledig 3 dagar!
Idag roar jag mig bl.a. med att tvätta. Yeahj.

I onsdags så åkte jag ju upp till tatueraren för att göra klart min rygg. Men han blev mest förvånad över att jag var där, och sa att det var den 12e som vi skulle göra klart på, men nej, jag är typ helt säker på att vi sa den 11e. Men jaja, nu ska jag dit på söndag, han var snäll och gav mig en tid trots att han egentligen har stängt på helgen.

Igår var jag och fikade med Emma o Alex. jag blev helt förundrad över hur stor han har blivit, men det är ju inte konstigt, jag har ju inte sett honom, annat än på bild, de senaste månaderna. Han sprang omkring som ett vilddjur och var så söt så! :) Jag o Emma fick snackat en massa. Det är egentligen konstigt att vi inte ses oftare, det går kanske ett halvår mellan varje gång och ändå bokade vi in denna dejten på typ 3 sekunder. Haha, weiiird.

Nä, nu ska jag gå ner och hänga lite tvätt och sen dra till gymmet.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är verkligen konstigt!

Vi som är så trevliga båda två ;-)



Tack!

Postat av: OSCAAAR,

sv: ja men just nu är det.. 5 stycken som jag håller på med.

Du kan skicka ett mail till [email protected]

2009-02-14 @ 15:15:35
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: natta

åh lyx jag vill också vara ledig

2009-02-14 @ 17:54:27
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback