Bilder på diverse.

Fick dammat lite och städat badrummet.
Hur ofta brukar ni titta under badkaret? Jag gjorde det idag och fick mig ett ryck. Fy sjutton vad äckligt det såg ut där under!! Och ändå kanske det är ett halvår sen jag skurade där under, men fy fan vad det samlas mycket äckligt skit där. Bläää!

Nu får ni lite bilder här...

     

Skjortan och kjol ska jag ha på mig på fredag då det vankas inflyttningsfest hos Johan o Hanna! Ser fram emot det!! Undrar bara vad man ska hitta på att köpa i inflyttningspresent?!
Är mycket nöjd med piercingsmycket också! Fick tyvärr ingen bra bild på öronen, men det är inte så mycket att se faktiskt.. ringarna jag fick i är ganska så fula...

Jag längtar tills nästa onsdag!!! Då ska min tatuering bli färdig!!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Vet inte om hon klipper katter..tror inte det. Men på Fyrfotat i alingsås klipper dom både katter å hundar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback