Kan ni tänka er?

Kan ni tänka er.... jag längtar efter att träna igen!
Har inte tränat på en vecka typ, men på måndag ska jag nog köra igen, om jag är helt frisk!
Nu är förkylningen bättre iaf, och jag kan t.o.m. andas genom näsan, och det är ju skönt, både för min del och för Davids del... det blir ju en del snarkande när man är tvungen att sova med öppen mun. ;)

Och kan ni tänka er nr2, jag slutar röka, IGEN!
Har varit rökfri i ungefär 30 timmar, och det känns bra. Mycket bra. Röksuget har inte varit alls jobbigt idag, men jag har väl sysselsatt mig med annat. T.ex. ikväll har jag vräkt i mig en påse med Sourcream&Pepper-chips, ätit en bit kladdkaka och lite mörk choklad. Bra där Frida!
Men jag säger som såhär, denna veckan ut, sen jävlar ska det bli ordning på mig!
Kanske blir lättare nu när jag slutar röka, och jag kommer ju märka stor skillnad när jag tränar också.
Blir nog roligare!

Nu; Lyxfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback