Köpa eller hyra?

Hmm.... köpa eller hyra lägenhet?
Det är den stora frågan just nu...
Vi var och kollade på en 3a på Drottninggatan här i stan idag.
Renoveringsobjekt för en hyffsat billig peng, alltså inte sviiiiindyr för att ligga mitt i stan.
Sen har vi fått erbjudande att titta på en 2a på Stampen i Göteborg.
Meeen, den kostar alldeles för mycket (tycker jag) för en hyresrätt.
Visst, den ligger apcentralt och det är Göteborg, men va fasen, nån måtta får det vara.
Skulle kännas mycket bättre att investera istället för att kasta massa pengar i sjön.
Hmm... vi får se vad som sker.

Jag håller på att blondera mitt hår. Har haft i 2 st Extreme-blonderingar, och klart att det märks skillnad, men jag är långt ifrån klar. Börjar nästan bli sugen på att pröva på hur det är att vara blond. Men neej. Jag ser nog lite för blek ut i det. Vi får se hur jag gör. Hursomhelst, så måste jag ju bli klar med det här, helst innan torsdag, då måste jag se representabel ut. Min ursprungliga idé var att färga håret chokladbrunt och göra lite ljusa slingor i (eventuellt lite röda också).

Nu ska jag göra något annat. Ni har iaf fått en liten update om mitt liv. ;P
Btw, så har jag tränat idag igen, skööööönt.
Imorrn, full rulle igen.

Tjarå.

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

det är så skönt med träning!

Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag

2009-02-24 @ 11:32:04
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Marie

Heyye! Har kikat runt i din blogg lite, kul läsning=P Jag vägde oxå mellan att köpa eller hyra lägenhet i höstas, tyvärr hade jag efter flera om och men inte råd med att köpa, så jag fick nöja mej med att hyra en tvåa;)

Men jag tror att det absolut är värt att köpa en lägenhet =]

2009-02-24 @ 13:22:20
URL: http://redtail.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så jättemycket! ^^

2009-02-24 @ 14:35:32
URL: http://quantini.blogg.se/
Postat av: queenpeach

jag säger alltid framför köpa, just nu iallafall!kolla gärna in min blogg och webshop direkt från Bangkok!

2009-02-24 @ 15:40:24
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback