Nagelterapeut?

Tankarna maler i huvudet just nu.
Man kanske inte klarar sig på enbart att vara utbildad professionell makeup-artist... så det kanske vore bra om jag kompletterade med någonting... har funderat på nagelterapeut.. och sen kanske öppna eget när det känns rätt.
Låter väl som en bra idé va?
Fixa naglarna är ju jättepoppis nuförtiden, varenda jäkel har väl nästan det, så är man väldigt duktig så kan man nog tjäna bra på det! Och sen göra bröllopssmink, festsmink och sminkningar inför andra speciella tillfällen...
Jag tycker att det låter som en väldigt bra idé!

Åhh, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska fan visst komma på min fest..Nörd ;-)

Postat av: Mikaela

Slumdog Millionaire har inte kommit till sverige än. :P Men den kommer snart.



Här är en trailer. Jag vill seeee! :D

http://www.youtube.com/watch?v=eqaecZcwv6s

2009-02-23 @ 17:07:16
URL: http://peanutbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback