Nyklippt.

Idag har jag varit o klippt mig.
Jag är inte alls nöjd, men det är bara att gilla läget.
Det är väl inte så fruktansvärt egentligen, bara det att jag saknar mitt lååånga hår.
Min frisör sa: "Oj, oj, oj, oj." när jag berättade läget och han fick se mitt hår, eller det som var kvar av det. Sen sa han att det var nog den värsta blekningen han sett på ett par år. Jippie!
Meeen, han klippte min lugg alldeles för kort, så den bara ÄR i stort sett. Det går inte att göra nått med den.
Jaja, tur att håret växer iaf. Jessica sa att det tydligen är 12 cm om året. Det är ju en del ändå.

Ikväll blir det party hemma hos min syster, och några arbetskamrater joinar också. Ska bli riktigt trevligt, och såklart är SingStar:et med också! ;)
Ska städa klart här nu, så att jag kan börja göra mig i ordning och se om jag kan göra nått med mitt hår. Gaah.
Ha en toppenhelg!

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ett kort på nya frissen tack!

(så jag vet om du fortfarande får komma på min fest) HAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback