Piercing o shopping.

Tjena!
Igår började dagen med lite halvdan träning. Var väl inte riktigt peppad, så det blev mest ingenting, lite lunkande omkring, ett par övning för magen och rumpan. men inte mycket mer änså. Haha!
Jag o hanna provade en sån dära Vibratrim eller vad det heter, iaf den där plattan som man står på och så vibrerar hela kroppen. Mohahaha, den var rolig!!
Efter träningen åkte jag hem o duschade, sen plockade jag upp Hanna o hennes kompis Robbin (som vi var hos på nyår) och så drog vi till Göteborg.
Hanna piercade sig i läppen och jag tog hål i öronen. Har ju aldrig haft det innan, men nu var det dags för det. lika bra att ta all smärta på en gång. :) Så nu Svärmor, är det fritt fram att köpa örhängen! ;) Jag fick ett par örhängen av henne i julklapp för ett år sen, men jag fick ju tacka nej eftersom jag inte hade hål i öronen då. Lite pinsamt. :)
Eter piercingen blev det lite shopping såklart, och jag köpte en ny svart BH, en skitsnygg skjorta, en jeanskjol o ett svart smalt skärp. Just ja, och så köpte jag ju ett nytt navelsmycke också.. Så sött!!
Lägger in bilder senare på allt.

Jag är lite nervös. På måndag ska jag iväg till Boråshälsan för att ta ett test inför min TBC-spruta. Jag hatar ju nålar och sprutor o allt det där, och jag ser INTE fram emot detta alls.
Vi får sprutan genom jobbet, gratis, så det är väl lika bra att ta den, men ändåå. :(
Jag kommer ju sitta och grina och ha världens ångest. Det hade jag igår, jag var så nervös när jag satt där på britsen och bara väntade på att han skulle köra igenom nålarna. Fyyy fan.

Nu ska jag ta tag i mig själv och städa lite.
Ååhh, just ja, måste berätta... När jag kom hem i söndags så hade min älskling städat!! Jag blev såå glad!! Det var verkligen en överraskning!!
Men nu ska jag städa lite till iaf. :))
Hej dååå.

Kommentarer
Postat av: N E L L I

Nee, precis ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback