Plugga?

Jag tror faktiskt att jag har kommit på vad jag vill plugga till...
Jag och en jobbarkompis satt och diskuterade det nu ikväll på jobbet, och ja, jag tror faktiskt att det är rätt för mig!
Make-up-artist!



Så nu har jag suttit och kollat på olika skolor och jag har hittat en som verkar jättebra, i Göteborg! Skönt, för då slipper jag ju leta boende och grejjer. Det är ju bara att sätta sig på tåget och åka dit!
Dessutom så är det en kort utbildning på typ 11 veckor, och det är ju toppen, för ni vet ju vilken arbetsnarkoman jag är, och att jag dessutom inte är någon pluggfantast!

Jag älskar att sminka! Jag älskar att experimentera med färger (som ni kanske har märkt på mina egna sminkningar) och jag är sugen på att lära mig mer om smink.... Jag hoppas på detta!

Kan det äntligen bli folk av mig också? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Är du morgonpigg? :)



Kram

/LM

Postat av: h-f

låter som en superbra idé ! (: you go, girl !(;

2009-02-10 @ 15:56:07
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jag vill me!! Va kostar utbildningen?? Hoppas det blir av..suklle du passa utmärkt som!

2009-02-10 @ 17:28:25
Postat av: kamilla

Det va jag som skrev den förra komentaren..glömde bara att fylla i mitt namn..! Puss!

2009-02-10 @ 17:29:55
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Kul! Gott med en så "kort" utbildning, perfekt ju!



Svaret på din sista fråga: Nä, tror faktiskt inte det ;-))

2009-02-10 @ 21:13:44
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback