Tillfällig sinnesförvirring?

Snorigheten blev det ännu mer snor och ja, just det, feber.
Men hostan har hållt sig undan! Peppar, peppar...
Har iaf inte tagit ut nån sjukdag, men när jag gick på jobbet igår, var det nog feber som kändes.
Svettades o frös om vartannat. Men jag härdade ut till halv 3, då jag åkte hem och stupade i säng.

Det har varit en konstig vecka hittills. Mycket upp o ner, mycket känslor, mycket förvirring.
Jag är inte helt klar i mitt huvud ännu.

Jo, förresten, jag ska på antagningsintervju om exakt en vecka till makeupartist-utbildningen!

Nu ska jag bada en stund, ska försöka bli människa igen, och ta mig bort till Kvarnbacken där jag har näst sista gången på kursen "Aktivitet och Självständighet".

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback