Börjar bli sjuk?

Somnade gott igår.. först i soffan vid sju-tiden, vaknade vid halv tio och somnade gott igen vid elva. Det var underbart att få sova! :D
Men nu känns det tyvärr som om det är min tur att få den där hemska influensan som alla andra har... det var väl iofs väntat, men ändå. Inget kul att vara sjuk.
Så idag tänkte jag göra så mycket som möjligt här hemma, så att jag kan kurera mig tors o fre, eftersom det är jobbhelg denna veckan.
Tänkte plocka bort granjäveln (ja, den har fått det namnet.), men är lite kluven om stjärnorna ska få hänga kvar över helgen eller inte. Vi får se... är rätt trött på allt vad jul heter, så det blir nog att de åker ner. Sen ska jag dammsuga och städa badrummet, det var ett tag sen... Och om det inte har brutit ut något imorrn, så ska jag tvätta! Det var ett väldans tag sen! Nu är det så mycket att tvätthögen växer utanför tvättkorgen... oops.
Får skylla på jul o alla helger. Hehe. Har ju trots allt jobbat hur mycket som helst och haft mina dagar uppbokade och så har man ju dagar då man faktiskt inte har lust att göra nånting alls, vilket inträffar ganska så ofta :)

Nu ska jag laga lite mat, börjar bli gött hungrig.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: kamilla

Hej gumman å gott nytt år! Hoppas du inte har blivit sjuk! Hörde nått om helgen den 16-17..blir det nått? jag e på! Hade vart kul! Kram!

Postat av: kamilla

Låter jättebra! Ska bli trevligt! Va ju ett tag sen nu igen..han ju tyvärr aldrig me den där fikan innan jul! Vilken dag bestämde ni..fredagen eller lördagen? Bra å veta..så man vet när man kan boka in annat?! Kramis!

2009-01-08 @ 16:52:12
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: kamilla

Ja det har vart fullt upp den sista tiden! =) Bra..då tycker jag vi säger lördagen! Då e det bestämt! Får höras om tid å så sen bara! Kram!

2009-01-08 @ 18:02:25
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: sara

jobb o jobb...hon får aldrig sin klänning klar =)

2009-01-08 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback