Inget bra besked alls....

Dagen började så bra.. stack till gymmet vid elva-tiden och körde ett bra pass.
Gick sen till mamma, lånade duschen och satt o tjöta lite...
Gick till jobbet, var på ganska gott humör faktiskt... kommer dit och får höra den goda nyheten att en av vårdtagarna har magsjuka. Yeahj.
Och alla som känner mig vet hur inbillningssjuk jag är och visst fan bubblar det borti min mage...
Det är bara att korsa fingrar och tår, har tagit massa vitpepparkorn och sköljt ner med en massa vatten, tvättat och spritat mig, och handskar och förkläden och hej o hå, hoppas bakterierna INTE gillar mig speciellt mycket och håller sig borta. Jag vill inte ligga magsjuk!

Vi får väl se hur jag mår imorrn, om det blir nått jobb eller inte.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä fy usch!

Men varför vitpepparkorn??

Postat av: Ida Hjortsberg

Var med i min utlottning om ett Halsband med blå glas pärlor. Det är helt GRATIS! Ny tävling varje Söndag! Besked om du har vunnit det får du kl: 20.00 på söndag. Den avgörs söndag kl 18.00 den 25/1-2009. Ny tävling startar kl 21.00 söndag 25/1- 2009 var med i den också!Den kommer handla om Make Up!, du kan vinna 6 lyxiga produkter från max factor. Du behöver bara kommentera blogginlägget om tävling 354! Lycka till! och tipsa dina vänner! Desto tidigare du anmäler dej , desto sörre är chansen att du vinner!



Ett stort lycka till!

(För att tävla så kommentera inlägget med tävling 354. sök i katigorier och klicka på tävling, sedan ser du inlägget som senast lagts in, många som inte hittar den.)



Kramar Från Ida Hjortsberg ( Bloggare och SmyckeTillVerkare )



Tävla på www.nogg.se/smycken

2009-01-24 @ 09:59:21
URL: http://www.nogg.se/smycken
Postat av: h-f

Sophia Somajo heter hon (:

2009-01-25 @ 18:22:30
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback