Kan jag få sova?

Efter 2 nätter med sjukt lite sömn, så hoppas jag att jag ska kunna få sova inatt, dvs måååånga timmar.
Jag gjorde inte misstaget att lägga mig när jag kom hem från jobbet, utan satt vid datorn en stund, tills Emelie ringde och sa att det var dags att gå till gymmet. Kom dit och började min 45minuters promenix på löpbandet, men fy alltså, mina ben var som två stora stockar som inte ville röra på sig. 25 minuter och 2,5km senare la jag av.
Och nog är det något konstigt med mitt ena ben iaf, foten är helt... svullen? Nja, inte rätt ord, men den vill inte böja sig ordentligt. Mjo, lite svullen kanske. Och så började jag tänka efter, men det är ju inte den foten jag bröt sommaren 05, (den var lite mysko efteråt, mest kanske för att jag inte skötte rehab som jag skulle), så vad är nu felet? Nya skor kanske behövs.... ? Jaja, vi tar det en annan dag.
Tänkte faktiskt krypa i säng om en stund... har tagit ett varmt skumbad, bodyscrubat mig, tagit ur linserna och jaa, lite väl tidigt är det nog att sova...

Nog jiddrat!
Hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback