knasig dag.

Fy sjutton vad ägg och bacon är gott! Hade jag fått bestämma hade jag levt på det. ^^

Idag har varit en knasig dag. Jag lyckades vända på dygnet i helgen, vilket slutade med att jag somnade sent i natt, närmare bestämt runt halv fyra och jag skulle upp kl sex. Härligt läge alltså. Men upp kom jag, och hade världens huvudvärk, lyckades ta mig till jobbet och arbeta mig igenom dagen, slutade iofs tidigt också, så det var ju bra! :)
Gick till stan, köpte linsvätska och åkte hem sen och sov i 4 underbara timmar!
Får se hur det går att sova ikväll, tror inte det är några problem, men man vet aldrig.

Alla är sjuka nu typ, det är väl bara en tidsfråga innan jag blir det också. Tycker faktiskt att jag börjar känna lite i halsen och att det kliar väldigt mycket i min näsa. men som ni vet, så är jag hypokondriker (big time), så att det kan mycket väl vara ren inbillning.

Nää, imorrn ska jag faktiskt masa mig till gymmet. Har sagt att jag ska göra det hela helgen, men i.o.m att jag vände på dygnet så var man helt seeeg när man väl vaknade och klockan var så mycket som två-tre på eftermiddagen. Men imorrn är jag ju ledig hela eftermiddagen, slutar redan halv två, så då kan jag faktiskt åka till gymmet redan då. ;)
Har ni tänkt på det, att i tankarna går det hur bra som helst att träna, springa och man orkar hur mycket som helst och då känner man sig peppad, men när det blir verklighet så orkar man typ ingenting. Eller är det bara jag? Haha.
Jag orkar typ springa kanske 10m, sen är jag helt slut. Haha, eller som när jag vill träna på Crosstrainern så är jag hur peppad som helst, men när jag väl står där så är jag helt död efter bara ett par minuter. Helt sjukt.
Nää, ändring ska det bli. Jag ska faktiskt försöka springa lite på löpbvandet imorrn, men det kommer bli pinsamt. Haha.

Enough.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå va gött! då har jag iaf inte hört fel =)

2009-01-05 @ 22:30:15
Postat av: Malin

ååå va gött! då hade jag inte hört fel iallfall =)

2009-01-05 @ 22:31:48
Postat av: LAaarsoN

Om några kommer du orka precis hur mycket du vill =) kämpa på bara !!! Det är börjar som är jobbig sen går det som i dina tankar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback