Kreta, tjejkväll o jobb.

Sedär ja, en ny blogg håller på att skrivas.
Det var ju på tiden!
Mkt har hänt sen sist...

Var och ändrade min tatueringstid till den 28e istället för 29e.. hade dubbelbokat mig.
Ser fram emot det jättemkt, fast ändå inte.. jag hatar smärta. Haha!

I lördags träffade jag Frida o Kamilla.. var jättetrevligt!! Käkade tacos o en massa godis!! Fick tjötat en hel del, då det var ett bra tag sen vi sågs sist! Måste ses snart igen! :))

I lördags ringde dom från jobbet och kollade om jag kunde komma in o jobba på söndagen, mot kvalificerad övertid förstås, och de pengarna kan man ju bara inte tacka nej till. Så jag jobbade söndag kväll.

Sen en annan helt hysteriskt rolig sak är att jag drar till Kreta den 23 april med Sara, Emelie o efter mycket tjat, även Hanna! :))
Fick mejl från Ving i fredags om att de hade Happy hour nu idag, och så satt jag o kollade igenom listan på de resor som de hade rabatt på och hittade ett jättemysigt hotell på Kreta för bara 2500!! Så jag frågade först David, men han hade ingen lust att åka iväg, och då frågade jag Sara. Hon ville gärna ha med Emelie, så visst sa jag. men då var ju bara problemet att jag ville gärna ha med nån mer så att jag inte skulle känna mig som 5e hjulet.. frågade massa folk, men ingen kunde... så jag frågade Hanna och har nog lyckats övertala henne faktiskt. :D
Sååå, idag har jag bokat resan och allt som allt gick det på lite drygt 3000kr per skalle! Helt perfekt!!
Så 23 april drar vi iväg en vecka.. det ska bli sååå roligt!! Det blir en riktig tjejtripp! :D



Såå, det var väl mest det jag hade på hjärtat.
Nu ska jag fortsätta städa lite här hemma.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va nice!

Kul med bara flickor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback