Nytränad!

Nyss hemkommen från gymmet. Har kört ett hårt pass (enligt mig själv, haha) med fokus på armar o rygg. Jag känner mig så töntig när jag tränar, för jag är så klen! Jag orkar knappt ta en skivstång med 2,5kg på varje sida. HAHA! Men det är ju därför jag går på gymmet, för att bli starkare! Men ändå... jaja, det dröjer väl förhoppningsvis inte så länge innan jag får muskler och kan öka vikterna.
Har hittat en ny favvomaskin också, som fokuserar på RUMPAN! Yeaaahj! Me love it. Får se imorrn om jag har fått lite träningsvärk i rumpan, för då vet jag ju att den funkar! :D

Och en annan rolig sak, jag var och bokade tatueringstid igår!!!!!! Så tors den 29e januari ska jag gadda mina små fjärilar på ryggen!!! :D Jag lääääängtar (med viss rädsla) tills dess!! Jag avskyr allt som har med smärta att göra, men lik förbannat så ska jag ändå gadda mig igen. Hahaha! Nåja, får se om han vill gadda med lite bedövningssalva... annars lär jag iofs få bra rumpmuskler där och bättre orgasmer.. haha... Knipövningar är bra har jag hört!

Idag ska jag börja en ny "utbildning" genom jobbet, "Aktivitet och självständighet" heter den och den går väl mest ut på att vi ska diskutera vad vi kan göra bättre för de gamla så att de gör mer själva osv.. Och då börjar man fundera.. om de gör mer själva (är väl iofs jättebra om de klarar så mycket som möjligt själva), kommer kommunen dra ner ännu mer på personal då?
Det återstår att se!

Hörs!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg SFB:na idag på stan..

Tänkte ringa dej å fråga om du inte kunde skjutsa mej en bit, höll på att dö av köld..Men kunde inte med det :/ Illa!

Postat av: Anonym

Du stod parkerad utanför Frid å fröjd, typ..

Kanske var du inne på systemet?!

2009-01-18 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback