Resumé 2008.

Januari
*I början av januari bokade vi semesterresa till Thailand... behövde lite semester.
*Upptäckte ny bra musik, bl.a. Familjen.
*Annars mest jobb.
*Hittade ingen bra bild på mig från denna månad.

Februari
*Började träna, lagom till semestern, men det gick väl sådär, försökte även bli av med mitt sockerberoende.
*Blev sjukt glad när Häggqvist/Johnsson missade sin placering i melodifestivalen, moahahaa. Jag är inget fan av Carola!
*Lirade mycket Guitar Hero.
*Bokade tatueringstid hos Vilda i Vårgårda.
*27 februari stack vi på vår semester till Thailand. :)


Mars
*De 2 första veckorna i Mars var vi i Thailand. Asgött med semester, trots att jag blev sjuk och fick besöka sjukhus där. Men efter en veckas kur med Antibiotika så var jag fit for fight igen, synd att det bara var några dagar kvar tills vi skulle åka hem då. :(
Bättre lycka nästa gång :)
*Fick reda på att min gamla klasskompis Oskar hade tagit livet av sig.. R.I.P... Så det blev begravning då också. :(
*Köpte lite nya möbler.
*Jessica fyllde år och det firades med lite partaj.
     

April
*Gjorde en andra tatuering, ett litet hjärta med 3 små noter i, nere på magen. Sjukt vad ont det gjorde, men helt klart värt det.
*Var jäkligt sugen på att köpa ny bil, en Peugeot 307CC... men det blev inget efter mycket velande.
*Vi budade på några lägenheter, men det blev inget...
*Maskeradfest ute i Norsesund hos Kajsa o Peter, riktigt roligt!
*Knakade lite i förhållandet.
*Första grillkvällen i slutet av månaden, mys!
*Fest hos en jobbarkompis, hade skitkul!!
       

Maj
*Spenderade mycket tid ute i Lövekulle i det underbara vädret..
*Första besöket på Liseberg med Daniel o Sofie.
*Syrran åkte till Miami med Luana, göttegrisar!
*Jobbade sjukt mycket.
*Gjorde min efterlängtade tatuering. Sjuuukt nöjd!!
*Älsklingen fyllde år.
*Hade bredvidgångar på ett nytt jobb i Stenkullen. Personlig Assistent.
*Fiasko för Sverige (igen) i Eurovision. Grr. Men Frankrike var ju bra iaf :D
*Det var underbart väder nästan hela maj... sola, sola, sola!
*Blev gammelfaster till en liten Emilia.
*David lånade en Porsche för ett par dagar...
*Tjejkväll med karaoke hos Hanna.. såå jävla kul alltså!!
           

Juni
*Fick skatteåterbäring, och det firades med lite shopping. :)
*Sköna vädret fortsatte.
*Började på riktigt det nya extrajobbet i Stenkullen.
*Potatisfestivalen.
*Jag fyllde 23 år... fick massa fina presenter!
*Sex and the City-filmen hade premiär!! Lovely!!
*Väldigt trött på jobbet... besparingar och shit.
*Vi bokade ny resa....

        

Juli
*Sommar o sol... mycket jobb, var ledig typ sammanlagt 5 dagar i hela juli.
*Några åkturer till Åsa havbad blev det.
*Me went nuts och klippte lugg igen. ^^
*Bästa vännen Johan fyllde år och det firades med pompa och ståt! Vilken kväll! Hahaha! Mobilen fick sig en blöt kväll också, den stackarn! *ASG*
*Nya Batman-filmen hade premiär och den var ju asbra!
*Kent spelade på Slottsskogsvallen. Vilken underbar kväll...
                 

Augusti
*Rensade min garderob, välbehövlligt!!
*Konstaterade att Gräfsnäs är ett stort getingbo.
*Blev besatt av OLW's Sourcream & Pepper-chips.
*Drömde massa konstiga drömmar, mest mardrömmar.
*Flyttlängtan i massor
*Mammas katt Sotis avlivades.. stackaren var sjuk.. :(( R.I.P..
*Ny kisse flyttade in hos mamma, en liten Frazze.
*Fick reda på att jag skulle bli förflyttad den 1/9. Skitsnack på jobbet, fy fan alltså.
*Firade 3 år med min älskling! <3
     


September
*Förflyttning på jobbet.
*Semester!! 1 vecka på Rhodos.
*Överraskade syrran med en födelsedagspresent, tatuering!
*Dop av lilla Emilia i Uppsala. Roligt att träffa släkten!!
*Nathalie Johansens kropp hittades nedgrävd på en åker... fy fan.
*Ett besök i Ullared hanns med också.

              

Oktober
*Syrran flyttade och det firades med lite fest.
*Johan och Hanna fick hem sin lilla Kapten... såå söt.
*Syrran tatuerade sig! 2 snygga stjärnor.
*Såg Frölunda-Färjestad i Scandinavium.. spännande match!
*Fick reda på att jag förflyttad igen, tillbaks till min gamla avdelning. Jisses.
*Halloween började planeras.
*Invigning av Storken-huset. Massor me folk.
*Blev en Tradera-nörd.
        

November
*Halloween. Blekte mitt hår ett antal gånger, närmare bestämt 5 gånger, och sen färgades det Rosa. :)
Jag, Sara o Hanna hade skitroligt tillsammans. :D
*Nya Bond-filmen hade premiär, och det var efterlängtat! Den var dock inte så bra som jag trodde att den skulle vara. :(
*Ressugen igen..
*Funderar på att börja plugga.
*Färgade håret igen.
*Slutade med kolhydrater och åt bara fett och protein. Höll väl ett par veckor, sen var det tråkigt.
*Blev sugen på ny tatuering..
*Budade hem en skitsnygg skinnjacka.. :D
             

December
*Upptäckte The Killers. Mums...
*Käk på Musses med vännerna! :)
*Hann med ett besök i Ullared
*Ett par Singstar-kvällar avverkades här hemma.
*Började träna igen.
*Trodde jag var gravid pga ömma bröst, lätt illamående m.m., men det var nog ägglossning och pms, för på juldagen fick jag mens, BIG TIME.
*Repade bilen igen... SMART!
*Snön kom och försvann lika fort...
*Firade jul på diverse ställen, inklusive jobbet.
*Mycket jobb denna månad.
*Nyårsafton med älskling och vänner.
                            


Det var det året och nu är det dags för ett nytt år!!
Hoppas det blir ett ännu bättre år och att mina drömmar slår in! :))
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Först å främst: letade förgäves efter nån mening innehållande Emma, men ICKE! Det får vi ändra på under år 2009. Detta års resume ska jag vara med i! ;-)



Under april månad: knak i förhållandet? Nicht gut! Visste jag inte..Tur det löste sej!



Vilka otroligt fina bilder du har på dej själv under varje månad! Tänk om man vore så fotogenisk, jag ska va glad om jag överhududtaget fastnar på kort - så ful är jag. =/



Deprimerad jag blev nu..

Over and out!



;-)

Postat av: Mikaela

Oj, oj. Vilket år. :) Jag vågar inte skriva någon sån resumé för mitt liv är inte så intressant. Haha.

Men vilken Oskar pratar du om? Oskar Olsson?

2009-01-04 @ 12:12:45
URL: http://peanutbuttercup.blogg.se/
Postat av: Bea

Kul att läsa!



Allt väl?

2009-01-04 @ 14:53:00
Postat av: Emma

HAHA! Du glömde inte mej, du gjorde det med flit (vi msnade ju faktiskt UNDER tiden du skrev bloggen)..

Se min blogg som en hämnd ;-)



Nä då, men du såg ju va tråkig min var mot din!

2009-01-05 @ 18:57:34
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback