Städar undan julen.

Ja, nu får det faktiskt vara nog.
Julen är förbi för längesen och jag har tröttnat till tusen på alla julsaker.
Har fått plockat ner stjärnor och stakar, julgranen är nere och det är bara gardinerna kvar.
Men jag tänkte låta gardinerna i vardagsrummet hänga uppe ett tag till, tycker de är så fina! Man kan ju faktiskt ha dom även fast det inte är jul! Det var min tanke när jag köpte dom också!
Men annars ska allt ner i källaren!

Har inte känt av nån förkylning mer än lite torr i halsen. Får hoppas att det inte bryter ut alls. Skulle vara så typiskt nu när jag har kommit igång med träningen och allt.
Har fått gjort en hel del här hemma idag, tvättat ALL tvätt, diskat ALL disk och ska snart göra resten av hemmet fint, ska bara ner och slänga in julsakerna i källarförrådet.

Vaknade upp i morse och det var vitt ute. Tänkte att nu får la det ändå ligga kvar ett tag? Men inte då, nu är all snö borta.
Och just det, fy sjutton vad halkigt det var ute igår!! Tack och lov, hade en snäll granne satt upp en lapp på portdörren att det var ishalka ute! Så snällt, så man inte halkade det första man gjorde när man steg utanför dörren.
En positiv sak med halkan var att det var roligt att köra bil! :))

Nää, ska fortsätta här nu. Ledig imorrn, härligt. Sen jobbhelg, mindre trevligt.
Hejdåå.

Kommentarer
Postat av: Emma

First of all: great neighbours ni har! Sån lapp har jag aldrig funnit på (insidan av) min dörr..Knepigt!



Å för det andra: borde inte du vara lite mer försiktigare att köra bil? ;-)

Mohahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback