Tji fick jag!

Jag hade planerat en myskväll med mig själv i soffan framför tv'n. Och för första gången hade jag bestämt mig för att kolla på Let's Dance, har bara sett något enstaka avsnitt förut... laddat upp me lite godis o dricka, kudden och täcket var på plats... och tv'n har ballat ur. Det gick inte att kolla på varken Tv4 eller SVT1, så varken Let's Dance eller På Spåret gick att titta på. PÅ 5an körde de en gammal repris av CSI och det avsnittet har jag sett typ 3 ggr, och Singalong på 3an vägrar jag titta på. Såå, jaa, det var min myskväll det. Har suttit framför datorn istället och surfat runt. Fick kollat på Let's Dance på nätet i efterhand. Yeahj.
Men måste bara säga, fy fan, vad Hasse Aro är kung alltså. Han visade en helt annan sida av sig själv, jag är imponerad. Trodde faktiskt att han var lite av en torrboll eftersom man nästan bara ser hans allvarliga sida i Efterlyst. Men han är ju gryyym! :D Hejar på honom! Lätt!

Nää, ska väl snart krypa ner i sängen, jobbhelg väntar. Börjar halv ett imorrn, gött, men sen på söndag har jag delad tur. Mindre gött.
Ha en bra helg allihop!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback