Uscha!

Nu börjar jag nog bli sjuk, på riktigt.
Har ju känt mig lite halvkass det senaste, men nu idag känns det som om jag har något på gång.
Känner mig varm, fryser, tung i huvudet, går runt och hostar, ont i halsen.
Tog tempen när jag kom hem, men ingen feber. Känns som om jag skulle ha det.
Det är så typiskt, det kommer lixom lagom tills imorrn. Grrr.
Så ikväll ska jag inte göra nånting alls där jag behöver anstränga mig, skulle tvättat, men det kan jag göra en annan dag. Måste, måste, måste vara kry tills imorrn!!!
Såå, jag ska ta ett långt varmt bad, sen ska jag lägga mig i soffan med kudde och täcke och bara zappa!
Skönt att jag är ledig två dagar nu iaf.
Tjarå.

Kommentarer
Postat av: kamilla

Hoppas du blir bättre!

2009-01-28 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback