Kamillas möhippa!

Igår var det dags att överraska Kamilla med möhippan!
Ett gäng tjejer samlades utanför på deras parkering och inväntade alla som skulle vara med, sen smög vi hem till Kamilla o Johan, slet upp dörren och sprang in och väckte dom!
Kamilla blev nog väldigt chockad tror jag, så det var ju roligt!!
Sen gjorde hon sig i ordning, å så dracks det lite skumpa. Vi åkte sedan ner till Norsesunds station och tåg tåget in mot Göteborg, där dagen skulle spenderas.

Vi gick igenom stan, satte oss vid fontänen vid Stora teatern och hade picknick, där Kamilla fick svara på frågor om Johan och hon hade nästan alla rätt!! Duktig flicka, och konstigt vore ju det om du inte kunde nått efter 9 år ;)
Hon fick även "leka" Sanning eller konsekvens och det klarade hon med bravur det också! Haha! Vi fick besök av några killar som var ute på svensexa och han dansade så fint för oss! Hahahaha!

Efter picknicken åkte vi ut till Hisings-Backa där vi skulle ta oss till Gökboet.
Där var det 5kamp mellan några av oss tjejer (inte jag!) och Kamilla, och ja, jag vet inte vem eller vilka som vann, men det var roligt att titta på iaf!!
Efteråt så duschade de som hade kämpat, så vi andra satt utanför o drack och tjötade. Vi gick sen till Quality Hotel, som låg en bit ifrån Gökboet, och käkade middag, och jag höll även ett tal till Kamilla! :)

Sen efter den goda middagen åkte vi ner till stan igen, skulle gå till Excet, men där ville dom inte släppa in Kamilla för dom tyckte inte att möhippeutstyrseln passade där. "Tyvärr, vi har strikt klädsel", så vi gick till Bryggeriet istället. Satt o drack lite till, och bara tog det lugnt, tjötade och skrattade och det blev lite dans också! Åkte hem med 00.17-tåget och så var hemma vid ett.

Tack för att jag fick vara med och fira denna dagen och för att jag får vara med och fira er kommande stora dag!!


                                                    


Tack för en otroligt rolig dag!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul dag!

Å modiga kvinna som höll tal!

Ja ska banne mej ha ett på min möhippa oxå ;)

2009-07-26 @ 19:45:56
Postat av: kamilla

Tack gumman för att du ville vara med å dela den dagen med mig! Var en helt underbar dag! Och tack så mycket för det fina talet du höll! Det var verkligen fint av dig! Puss å kram!

2009-07-28 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback