Kvällens funderare.

Jag måste verkligen bli bättre på att utnyttja min fritid.
Oftast blir det att jag sitter hemma och glor på tv eller sitter vid datorn om den är ledig.
Fy fan vad tråkigt det äääär.
Och ibland så träffar jag, som det ibland känns, min enda vän Hanna.
Och det är iofs inte fy skam heller, men oftast jobbar vi olika tider.
Nä, nu får det bli ändring!
Ska bli bättre på att träffa vänner och leta nya bekantskaper!
Kan iofs bli svårt nu när skolan börjar, men den är ju bara 3 kvällar i veckan, och så finns det 4 över!
Måste även bli bättre på att umgås med min älskling.
Känns som om vi aldrig hittar på nått tillsammans.
Love you all.

Kommentarer
Postat av: imelda

hej gumman, hoppas allt är bra med dig. Vi är tillbaka hemma nu. Är ifs lite sjuk, men hoppas att vi kan träffas snart. ska du gå i skolan i gbg eller? Vad roligt att du snart börjar plugga..

Postat av: Emma

Enda kompis Hanna.. :(

Vad är jag då?!

2009-07-30 @ 16:21:31
Postat av: Mikaela

Jo, mycket hade att göra med M back then. Blä. Och jag känner igen mig i det du skriver. Är också bra på att sitta vid datorn, bara slöa hemma, har inte många vänner och Linus och jag gör inte så mycket utanför lägenheten. We're not so different you and I. :) Men tar man verkligen tag i det så blir det nog bra tror jag. Gäller bara att ta steget. :)

2009-07-30 @ 19:51:38
URL: http://peanutbuttercup.blogg.se/
Postat av: Emma

Korta arbetsdagar?! 100% är ju heltid - dvs långa dagar! ;)

2009-08-04 @ 16:13:12
Postat av: Emma

Varför syns inte mitt namn?

2009-08-04 @ 16:13:56
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback