Lately....

Herregud, vad tiden går fort, och en enda uppdatering på jättelänge!
Skärpning Frida! ;)

Kan ju börja med min lilla mormor då... hon mår mycket bättre nu, men på tisdag blir det ett vårdplaneringsmöte med läkare o sådär, för hon måste få hjälp nu, och jag tror att hon inser själv att hon behöver hjälp. Hon är ändå 86 år och ja, man blir ju inte direkt yngre. Fast det är sjukt jobbigt att se hur hon blir äldre och skröpligare. Hon har alltid varit självständig och har det varit något så har hon slängt sig upp på cykeln och fixat allt själv. Och jag förstår verkligen att det måste vara jobbigt för henne att inse att hon inte fixar det längre, men sorry, det är faktiskt dags att inse det nu.
Såå, förhoppningsvis får hon väl hemtjänst!

Såå.. nu ska vi se vad jag har haft för mig det senaste...
Frida och Kamilla var ju här för nån vecka sen och vi käkade god middag. Kycklingsallad med tzatziki och vitlöksbröd och jordgubbar med glass till efterrätt. Det var en toppenkväll, vi kunde sitta ute till 22-tiden och då var det inte ens kallt, men knotten och myrorna var jobbiga! Vi satt på en filt i trädgården och tjötade, spelade lite yatzy och bara gottade oss!!
Tack för en supermysig kväll!




Sen dagen efter det så var vi på bröllop då Annelie och Daniel gifte sig! Jättefint var det och festen efteråt var faktiskt rolig, trots att man typ inte kände någon alls! ;) Vi fick bra bordsgrannar iaf... Zicci, Christer, Dante och Lina.. så det var lyckat! :)
Och så var det skitgod mat och gratis bar! Kunde ju inte bli bättre ;)
Tack för att vi fick vara med på er stora dag!!



    

Vi tre på sista bilden där, umgicks i mellanstadiet en del! Kul att träffa Cissi igen faktiskt, även om vi inte snackade så mkt, haha!

Annars har det var massa jobb känns det som.. och alldeles för lite sömn! Vände nog på dygnet förra helgen då jag var ledig och det höll i sig eftersom jag sov länge också... så kanske sov 15h mellan tis-fre. Men i lördags fick jag äntligen sova länge, så jag sov typ 12h :D och vaknade såklart kl 14 i lördags och kunde inte somna natten till idag, så somnade vid 5tiden i morse... tur att man inte började förrän 14! Haha, så nu får vi se hur det går att sova inatt! Är inte trött än iaf.....

I fredags hade jag äran att spendera med Sofie, min svägerska, och hennes kompisar! Karaokekväll! Var jätteroligt att träffa och lära känna hennes kompisar!! Alla verkar vara ganska flummiga! Men sånt gillar jag! :D Blev massa Singstar, dricka, "jag har aldrig"-leken... en riktig fjortisfest! :D Hahahah! Men skoj hade vi!! Tack alla som var med! :D

     

Seeeen, måste jag bara skryta lite om min älskade pojkvän!
Häromdagen kom han hem med 7st stora vackra rosor! Bara helt sådär!
Tack älskling, det förgyllde min dag!!! :D
Jag älskar dig!!!



Såååå, det var väl ungefär vad jag har gjort det senaste!
Får nog ta och försöka sova nu, eller iaf lägga mig och läsa senaste boken från Mari Jungstedt!
God natt, hörs snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men. Men. Du har min lille prins på kort. Dante är ju min kusin! (Christer = morbror) HAHA! Vem är den tredje på kortet på er som umgicks i mellanstadiet? Så det var Annelie som gifte sig. Där ser man. Alingsås i ett nötskal! :D

Postat av: Emma

Najs med blogg! ÄNTLIGEN! som jag har väntat ;)



Vilken är den senaste boken från Marie Jungstedt? (måste ju bara kolla så ja inte missat någon)

2009-07-13 @ 16:04:30
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Emma

Den har jag missat!

Vart har du köpt den? Maxi?

2009-07-13 @ 22:43:11
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: kamilla

Det blev en vän till familjen som ska fota! Han har jobbat som fotograf förut å tar jättefina kort! =)

2009-07-15 @ 12:53:32
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback