It's my birthday!

Japp, idag vaknade jag upp och det var min födelsedag!
"Tänk idag för XX år sen....." är visan man hör varje år, och imorrn när det är lite kalas så lär jag får höra det igen!
Har jobbat idag, var en rätt go dag faktiskt.. och för första gången på några år så regnade inte denna dagen bort utan det var skööön värme ute! :D
Hade med mig lite god tårta till mina arbetskompisar, men den var lite sölig. :P
God var den iaf!
Sen åkte jag hem, plockade upp David, och så åkte vi och köpte en liten prinsesstårta på Maxi och åkte hem till Johan och Hanna! Fick en häftig present av dom, nämligen 6 kommande nummer av Scandinavian Tattoo Magazine (tror jag det heter)! Gryymt. kanske kan hitta lite inspiration till nästa tattoo? :))

Skulle egentligen träffat lite kompisar och slappat ute idag, men jag har nada ork känner jag. Blev allldeles för slö...
Fast snart måste jag åka och handla till tårta nr2....

Fick jättefina örhängen av David i present! Tyvärr var de lite stora när man väl hade på sig dom, så ska åka och titta om jag kan byta in de till några andra, imorrn.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback